Träningsvärk

hello biatches.
Tränade igår för första gången efter juluppehållet, fyfan va skönt de va! Gick faktiskt inte så dåligt som jag hade trott att de skulle göra iochmed att jag inte har tränat på ett tag, men kroppen pallade och ida har jar världens träningsvärk typ i hela kroppen.
I vår blir det att pumpa till max! Beach 10 kmr bli awesome höhö :)

Okej så igår jobbade jag till 03.00, från 18.00 så de blev 9 timmars arbetsdag.... ganska chill faktiskt o sitta i entren o inte göra ngting, och samtidigt få pengar. Med vilka jag betalar av min resa jag ska göra i sommar till Barcelona i 2 veckor! NAAAJS

Aja nu pallar ja inte blogga mer, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0