So this is it...

Okej, har nu inte bloggat på länge..... känns inte riktigt som om det är någon mening med att göra det, men jag ska ge det ett försök iallafall. Jag har ingen aning hur man ändrar design eller ngt liknande men det spelar nog ingen roll, har inte så många läsare i varje fall.
Men okej jag ska nog skriva här varje dag, för att skriva av mig lite och ja, se om det leder ngnstans.

Så okej jag ska berätta lite om mig, jag är en 17 årig kille som bor i Sthlm. Jag går på en skola som inte alls har levt upp till mina förhoppningar och i en klass som nog inte kan vara värre. Turen i oturen är att det inte är så långt kvar till studenten hehe, 1 o halft år. Eh, jo fan, det är ett tag tills dess, fan får stå ut med dessa livlösa människor ett tag till då.

Nu ska jag utforska o se om jag lyckas byta design, eller färg eller whatever...

/Peace out, stay cool/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0